31 Ekim 2016 Pazartesi

Geçmiş

19.Ekim.2013
Özlüyorum seni... Özlüyorum işte. Çok şey demek istiyorum ama dilim varmıyor söylemeye...Düşüncelerim birbirini yiyor ama çıkmıyor hiçbiri dışarıya. Bana sarılmalarını özlüyorum... Beni sımsıkı sarıp sarmalamanı... Belki çok fazla şey yapamadık ama sabah kahvaltılarımızı özlüyorum. Senin en güzel yaptığın türlü yemeğini de çok özlüyorum. Birlikte gittiğimiz alışverişleri mesela... Okul alışverişleri, bayram alışverişleri... Hani bazen bir şeye kızardın da sana surat asar küserdim ya; gelip gönlümü almaya çalışmalarını özlüyorum. Belki çoğu zaman kızardın, sert görünürdün ama sana sarıldığımdaki o sıcak yüreği özlüyorum...Birlikte bazen oyunlar oynardık,el kızartmaca mesela kıyamazdın hani... ama kağıt oyunu oynarken de sürekli yenilirdim sana... oyunlarımızı özlüyorum. O koca göbeğine başımı koyup sana bakarak uyumayı özlüyorum... Her sabah sen işe ben okula gitmeden sana kahvaltı hazırlamayı, çayına da iki şeker atmayı özlüyorum. Kırdık, kırıldık ama ben çok özlüyorum...  Bende bir fotoğrafımız var odamda durur, bakınca yine özlüyorum. Ben seni her halinle geçmişimin her dakikasında, her saniyesinde özlüyorum ve özlemek çok acı verici...
Ah keşke...keşke özlemeseydik bu kadar çok.

2 yorum:

  1. Özlemek diyorum be azizim,insanı mahvediyor..

    YanıtlaSil
  2. Özlemek geliyorsa içinden daha ne ?

    Öz-le-mek Özünden gelir. Özün özün senin özün!

    daha sıcak, daha samimi bi kelime olamazdı diye düşünüyorum bilmem yanılıyor muyum.

    seni sen yapan şeyler gelmez mı sadece özünden? Saçmalıyorum belki de sadece sesli dusunuyorum su an...

    E peki özlüyorsa bi insan hala insan olabildiğine delil değil midir bu ?

    Kaldırsana kafanı kaç insan kaldı çevrende? Dönüp baksana Ağlayabilen kaç insan var daha? öyle ":(" gönderip ağlayanları demiyorum karıştırma! Yüreği yanan kaç insan var saysana!

    Sorsan kalbim var diyen kaç insan kalbinin oldugunu hatırlıyor acaba?
    Şunu da unutma hatırlamakta marifet değil.
    Hatırlayanlar, hatırlıyorum diyenler bil ki unutmuşlardır ki hatırlıyodur.
    Sen sen ol unutma bile kalbinin oldugunu...

    Özlüyorum demişin ya ne mutlu sana :) Kalbini hala kullanabiliyosun yozlaşmış her seye ragmen.

    Güzel bi kalbinin oldugunu biliyorum. Sen ne zaman farkedeceksin bunu ?

    YanıtlaSil

İçerdeyiz, kendimiz dahil her şeyin dışında

Dışardayız; sarı güneşin altında, caddelerde, parklarda, kafelerde... Tekerleri dönüyor arabaların tekerleri duruyor, ışıklar renk değiştir...