11 Haziran 2016 Cumartesi

kanadı kırık kuş

Eskiden evde tek kaldığımda buna sevinir, en sevdiğim müziği açar ve mutlulukla dans ederdim.
O halim gözümün önüne gelince buruk bir tebessüm ediyorum istemeden.

Bunun benim için nasıl derin bir anlamı olduğunu bir bilseniz
Ne kadar masum ve saf...
Kederin ne olduğunu bilmediğimiz zamanlar...

Hayatın ne olduğunu anlamadığımız zamanlar.
Ben istiyorum ki zaman hep o mutlulukla dans ettiğim yerde kalsın.
İnsanların masum olduğuna , yalanın olmadığına,çıkarsız dürüstlüğe, iyiliğe, alçakgönüllülüğe inandığım.
Dilimizden eksik olmayan hep bir kelime; keşke...
Şimdilerde ben 
yıkılmıyorum ama çok da sağlam basıyorum diyemem.
Fakat çabalıyorum.
Mühim olan bu olsa gerek.
Hayatın acımasızlığına karşı dik,dürüst,masum,iyi ve insan olarak karşı duruyorum burada.
Tıpkı rüzgara karşı direnen bir kuş gibi...
ne demiş Füruğ: Kuş ölür sen uçuşunu hatırla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçerdeyiz, kendimiz dahil her şeyin dışında

Dışardayız; sarı güneşin altında, caddelerde, parklarda, kafelerde... Tekerleri dönüyor arabaların tekerleri duruyor, ışıklar renk değiştir...